کراچی پاکستان میں ایچ آر ایم ایس کے رجحانات کو کیسے اپنائیں؟

PeopleQlik #1 کراچی  میں HRMS سے ایک ہے تخلیقی اندراج سے لے کر قابلیت کی سائنسی زمرہ بندی اور دوبارہ آن بورڈنگ تک، HR چیفس باس انفرادی آفیشل کلیئر ولیمز، افراد کے سربراہ گیوینن ویسٹ، اور اہلیت کے سربراہ بریڈلی برگون – اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہیں۔ 2022 میں کیا آنے والا ہے۔

سیلز کے ساتھ واٹس ایپ چیٹ شروع کرنے کے لیے کلک کریں۔

#:+ 923333331225 پر کال کریں۔

ای میل:  sales@bilytica.com

PeopleQlik #1 کراچی میں HRMS

کراچی پاکستان میں HRMS کے رجحانات کو کیسے اپنائیں؟

کراچی پاکستان میں HRMS کے رجحانات کو کیسے اپنائیں؟

قابلیت تجارتی مرکز

بریڈلی برگوئین، صلاحیت کے سربراہ: “ہماری موجودہ حقیقت میں جہاں حالیہ یادداشت میں کسی بھی وقت سے زیادہ مشکل ہے کہ بیرونی، قابل اور آنے والے افراد کا مشاہدہ کیا جائے، باطنی صلاحیت تجارتی مرکز میں کراچی میں HRMS  میں علمبردار۔ ایسوسی ایشنز کو اپنے موجودہ کارکنوں کو دوبارہ مہارت اور دوبارہ تعینات کرنا چاہیے تاکہ ترقی پذیر صلاحیتوں کے سوراخ کو پُر کرنے میں مدد کی جا سکے جو متعدد کاروباروں کو متاثر کر رہا ہے – خاص طور پر ٹیک۔ قابلیت تجارتی مرکز اس کو ہونے کی طاقت دیتا ہے۔ موجودہ کارکنوں کے لیے پیشے میں بہتری اور پیشہ ورانہ استعداد کے قیمتی مواقع کھول کر، انجمنیں اپنی مہارت اور کارکردگی میں اضافے کا زیادہ امکان استعمال کر سکتی ہیں۔ پروجیکٹوں کو غیر معمولی طور پر ماسٹر اور باصلاحیت نمائندوں کے ذریعہ عملہ فراہم کیا جاتا ہے، جس میں ہر کوئی زیادہ مصروفیت محسوس کرتا ہے۔ نمائندوں کو نئی صلاحیتوں کو حاصل کرنے اور نئے پیشہ ورانہ راستوں تک رسائی کے لیے بااختیار بنانا اس سال قابلیت کی ترقی اور دیکھ بھال کے لیے بنیادی کاروبار بن جائے گا۔

صوتی انجمنیں – ماضی کی خوشحالی۔

کلیری ولیمز، باس افراد کے اہلکار: “کاروباروں کو یہ سوچنا شروع کرنے کی ضرورت ہے کہ کس طرح ایک حقیقی، ٹھوس ایسوسی ایشن میں آگے بڑھنا ہے – جو ماضی کی روایتی فلاح و بہبود اور سلامتی، ماضی کی جذباتی بہبود، ماضی کے کووِڈ کے طریقہ کار، اور حقیقی فلاح و بہبود جیسے خطوں کو شامل کرتی ہے۔ کراچی  میں HRMS خوشحالی، مشترکہ نقطہ نظر، انصاف پسندی اور تنوع، اور سماجی دستیابی اور ذمہ داری۔ یہ ناقابل تصور مشکل وقت ہیں، اور ایسی متعدد چیزیں ہیں جو کاروبار کے کنٹرول سے باہر ہیں جو لیبر فورس پر منفی اثر ڈال سکتی ہیں۔ مالکان کو چاہیے کہ وہ اپنے نمائندوں کی حمایت کے لیے ایک مکمل حکمت عملی اپنائیں، جو طویل فاصلے پر ایک زیادہ مؤثر، نتیجہ خیز اور معقول تعلق قائم کرنے میں معاون ثابت ہوگی۔

تخیلاتی اندراج

گیوینن ویسٹ، افراد کے سربراہ: “عظیم درخواست دہندگان کے لئے مسلسل مسابقت کا مطلب یہ ہے کہ انجمنوں کو ان طریقوں میں کافی زیادہ اختراعی ہونا چاہئے جس طرح وہ اپنی صلاحیت کو کھینچتے ہیں۔ اس کے مطابق، مزید مینیجرز حسب روایت ورک شیٹس کے بجائے آن لائن میڈیا چینلز کے ذریعے آنے والے اور آنے والوں کے ساتھ آنے کی امید کریں گے۔ یہ موزوں طریقہ کار مالکان کو مختلف ویب پر مبنی میڈیا مراحل کا استعمال کرتے ہوئے مخصوص اجتماعات پر توجہ مرکوز کرنے کا اختیار دیتا ہے۔ مثال کے طور پر، درمیانی درجے کی یا سینئر نوکریوں کو بھرنے کے لیے کا اہتمام کرنا قیمتی ہے، جب کہ (مصنوعات میں بہتری کا مرحلہ) اور  (ڈیزائنرز اور تکنیکی ماہرین کے لیے سوال و جواب کی سائٹ) مزید خصوصی ملازمتوں کے امکانات حاصل کرنے میں مددگار ہیں۔

برگوئین:

مینیجرز کو چاہیے کہ وہ اپنے نمائندہ ترغیب  پر احتیاط سے غور کریں اور کراچی  میں HRMS کی ضمانت دیں تاکہ ان کی ایسوسی ایشن کو مستقبل کی قابلیت اور منصوبہ بند اپ اور آنے والوں کے لیے پرکشش بنایا جا سکے۔ سب سے زیادہ تنقیدی طور پر، یہ ان کی موجودہ لیبر فورس کے انعقاد میں مدد کرنے کی ضرورت ہے۔ پیشہ اور بہتری کے دروازے کھلے ہیں، غیر پیسے سے متعلق فوائد، بازار کی عزت کا معاوضہ، کام کرنے کے لیے زیادہ موافقت پذیر انداز، اور تفریحی اور سنجیدہ سرگرمیوں کے درمیان ایک ٹھوس توازن، یہ تمام ڈھانچہ ترک کرنے کے طریقوں کے وسیع انتظام کا حصہ ہیں اور نمائندے قابل احترام محسوس کرتے ہیں اور ضمانت دیتے ہیں۔ خوش مزاج۔”

کمپیوٹرائزڈ آؤٹ لک

اس نے نمائندوں کے ایک بہت بڑے حجم کو یہ تبدیل کرنے کا اختیار دیا ہے کہ وہ کس طرح (اور کہاں) ہمیشہ کے لیے کام کرتے ہیں۔ ٹیسٹ فی الحال اس بات کی ضمانت دینا ہے کہ کاروباروں کو جدت طرازی اور افراد کے درمیان صحیح ہم آہنگی حاصل ہو – اور اس بات پر غور کریں کہ کس طرح بہترین کمپیوٹرائزڈ صلاحیتوں اور جدید ذہنیت کی حامل نئی صلاحیتوں کی اسکریننگ اور بھرتی کرنا ہے۔ کاروباروں کو اضافی طور پر اپنے موجودہ کارکنوں کو ان جدید آلات کے آداب اور استعمال کے بارے میں تربیت دینے کی ضرورت ہے تاکہ ان کی ایسوسی ایشن کے روزمرہ کے نتیجہ خیز چلانے کی ضمانت دی جاسکے۔

“چونکہ کام کی کائنات مسلسل پھیلتی ہوئی رفتار سے آگے بڑھ رہی ہے اور بدل رہی ہے، تنظیموں کو ایڈجسٹ کرنے اور پھلنے پھولنے کے لیے صلاحیتوں کو صفر کرنے کی ضرورت کبھی زیادہ اہم نہیں رہی۔ ہر ایسوسی ایشن کو اپنے کارکنوں کی صلاحیتوں کو پہچاننا چاہیے، ان صلاحیتوں کی نشاندہی کرنا چاہیے جو مستقبل کے لیے درکار ہیں، اس بات کا جائزہ لے کہ سوراخ آج کہاں ہیں اور ان سوراخوں کا تعین کرنے کے لیے ایک انتظام تیار کرنا چاہیے۔ اسلام آباد میں HRMS علمبرداروں کو اپنے ضروری منصوبوں میں صلاحیتوں کو یکجا کرنے کی ضرورت ہوگی، کیونکہ قابلیت کے چیلنج سے نمٹنے کے لیے صلاحیتوں کی سائنسی درجہ بندی پر توجہ دینے کی ضرورت ہوگی – کسی انجمن کی مرکز کی صلاحیتوں اور کمیوں کو پہچاننے کے لیے صلاحیتوں کو منظم کرنے اور ان کا اندازہ لگانے کا ایک سیدھا سا طریقہ۔ “

کوآپریٹو کام کے علاقے

مزید برآں، بہت سے لوگ یا تو 100 فیصد ریموٹ یا آدھی نسل کے ورکنگ ماڈل کو آگے بڑھاتے رہیں گے۔ وبائی امراض کے دوران ہوم کمانڈ سے کام کرنے کا ایک بہت بڑا پہلو یہ ہے کہ متعدد کاروبار اس بات کو تسلیم کرتے ہیں اور یقین رکھتے ہیں کہ ان کے نمائندے کارآمد ثابت ہوسکتے ہیں اور گھر سے اپنی ذمہ داریوں کو قابلیت کے ساتھ انجام دے سکتے ہیں۔ اب ٹیسٹ – 2022 میں – سب سے بہترین ممکنہ حل کو پورا کرنے میں کسی قسم کی ہم آہنگی تلاش کرنا ہے – جو نمائندوں اور کاروباروں کے لیے کام کرتا ہے۔ ایسوسی ایشنز کو خاص طور پر اس بات پر غور کرنے کی ضرورت ہے کہ اس بات کی ضمانت کیسے دی جائے کہ ٹیلی کام کرنے والے نمائندے – کچھ یا مسلسل – مؤثر طریقے سے تیار ہوتے ہیں اور کوآپریٹو ورکنگ اور اہم سماجی دستیابی کے اچھے امتزاج سے فائدہ اٹھاتے ہیں۔”

کراچی پاکستان میں HRMS کے رجحانات کو کیسے اپنائیں؟

کراچی پاکستان میں HRMS کے رجحانات کو کیسے اپنائیں؟

انفرادی امتحان اور اخلاق

اگر نہیں تو وہ اسے رکھنا شروع کر سکتے ہیں۔ کچھ انجمنوں نے اخلاقی معاہدہ کر کے اس کو سنبھالا ہے، بنیادی اقدار کے ساتھ جو کارکنوں کو لوگوں کی تفتیش کے ارد گرد اعتماد اور سیدھی سادھی چلانے میں مدد کرنے کے لیے دی جاتی ہیں اور لاہور میں HRMS ذریعے کو کس طرح استعمال کیا جائے گا  ۔ اس حکمت عملی کو اپنانے کے خاطر خواہ کاروباری فوائد ہیں: کی تحقیق نے مشاہدہ کیا کہ جن تنظیموں نے اپنے رشتہ داروں کی معلومات کے لیے زیادہ سیدھی حکمت عملی اپنائی ہے ان میں نمائندہ اعتماد میں فوری بہتری دیکھنے میں آئی، جس نے مستقبل میں آمدنی کی ترقی میں مدد کی۔

دوبارہ آن بورڈنگ

مغرب: “کوویڈ 19 وبائی مرض کی وجہ سے متعدد لاک ڈاؤن، حدود، اور گھر میں کام کرنے کے محدود ادوار نے، بہت سے نمائندوں میں، کسی حد تک، ایک امتیاز بنایا ہوگا۔ دو سالوں میں بہت کچھ بدل گیا ہے، ایک واحد کی ضروریات اور نقطہ نظر بھی شاید بدل گیا ہے۔ جن انجمنوں کو 2022 میں کل وقتی دفتر میں واپس جانے کی ضرورت ہے ان کے نمائندوں کو دوبارہ کام کی جگہ پر دوبارہ جوڑنے اور دوبارہ آن بورڈ کرنے کا امتحان ہوگا۔ انہیں ایسے نمائندوں کو بااختیار بنانے کے طریقوں پر غور کرنا پڑے گا جو واپس آنے میں ہچکچاتے ہیں، جیسے موافقت پذیر کام یا مثال کے طور پر چار دن کے ہفتے، کام کی جگہ سے کام کرنے کو ٹیلی کام کی طرح پرکشش بنانے کے لیے۔

سیلز کے ساتھ واٹس ایپ چیٹ شروع کرنے کے لیے کلک کریں۔

#:+ 923333331225 پر کال کریں۔

ای میل:  sales@bilytica.com

کراچی میں ایچ آر ایم ایس

کراچی میں ایچ آر ایم ایس

کراچی میں ایچ آر ایم ایس

کراچی میں ایچ آر ایم ایس

ہم پاکستان میں آزاد کشمیر، باغ، بھمبر، کھوئیرٹہ، کوٹلی، منگلا، میرپور، مظفرآباد، پلندری، راولاکوٹ، پنچ، بلوچستان، امیر چاہ، بزدار، بیلہ، بیل پٹ، میں پاکستان کی بہترین قیمتوں میں سے ایک ہیں۔ باغ، برج، چاغی، چاہ سندان، چکو، چمن، چھتر، دالبندین، ڈیرہ بگٹی بارکوڈ شاپ دھنا سر، دیوانہ، دکی، دوشی، دزاب، گجر، گندوا، گڑھی خیرو میں سب سے کم قیمت کے چہرے کی شناخت کی پیشکش کرتی ہے۔ ،گرک،غزلونہ،گردان،گلستان،گوادر،گواش،حب چوکی،حمیدآباد،ہرنائی،ہنگلاج،ہوشاب،اسپکان،جھل،جھل جھاؤ،جھٹ پٹ،جیوانی،کالندی،قلات،کمارروڈ،کنک،کنڈی،کانپور،کپڑ،کپڑ۔ کروڑی، کٹوری، خاران، خضدار، ککی، کوہان، کوہلو، کورک، لہڑی، لسبیلہ، لیاری، لورالائی، مچھ، مند، منگوچر، مشکی چاہ، مسلٹی، مستونگ، مختار، میروئی، میانیز، مرگہ کبزئی میں چہرے کی شناخت فراہم کر سکتے ہیں۔ موسیٰ خیل بازار،ناگہ قلات، نال، نصیر آباد، نوروز قلات، نور گاما، نوشکی، نوتل، اورماڑہ، پلانتوک، پنجگور، پسنی، پہارک، پشین، قمرالدین کاریز، قلعہ عبداللہ، قلعہ لدگشت اور اسے 2022-04-01T05:09 کو اپ ڈیٹ کیا گیا۔ :05+00:00′

ہم قلعہ صفد، قلعہ سیف اللہ، کوئٹہ، رکھنی، روبات تھانہ، رودخان، سیندک، سنجاوی، سرونا، شباز قلات، شاہ پور، شرم جوگیزئی، شنگر، شوراپ، سبی، سونمیانی، سپیزند میں بھی قیمتوں کا سودا کرتے ہیں۔ ، سپنتنگی، سوئی، سنتسر، سوراب، تھلو، تمپ، تربت، عمراؤ، پیرمحل، اُتھل، وٹاکری، وڈھ، واشاپ، واسجوک، یکمچھ، ژوب، وفاق کے زیر انتظام شمالی علاقہ جات/فنا ہمیں پہلے ہی ان جگہوں پر چہرے کی شناخت بھیج دی گئی ہے۔ بارہمولہ، ہنزہ، گلگت، نگر، سکردو، شنگریلا، شندور، وفاق کے زیر انتظام قبائلی علاقے/فاٹا، باجوڑ، ہنگو، مالاکنڈ، میرام شاہ، مہمند، خیبر، کرم، شمالی وزیرستان، جنوبی وزیرستان، وانا، سرحد، ایبٹ آباد، ایوبیہ ادیزئی، بندہ داؤد شاہ، بنوں، بٹگرام، بیروٹے، بونیر، چکدرہ، چارسدہ، چترال، درگئی، دریا خان، ڈیرہ اسماعیل خان اور اسے ‘2022-04-01T09:15:05+00:00’ کو اپ ڈیٹ کیا گیا تھا۔

ہم دراسان، دروش، ہنگو، ہری پور، کالام، کرک، خاناسپور، کوہاٹ، کوہستان، لکی مروت، لاتامبر، لوئر دیر، مدین، مالاکنڈ، مانسہرہ، مردان، مستوج، مونگورہ، نوشہرہ، میں برانچ آفس کھولنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔ پہاڑپور، پشاور، سیدو شریف، شانگلہ، ساکیسر، صوابی، سوات، تنگی، ٹانک، تھل، تورڈھر، اپر دیر، پنجاب، احمد پور ایسٹ، احمد نگر چٹھہ، علی پور، عارف والا، اٹک، بستی ملوک، بھلوال میں چہرے کی شناخت، بہاولنگر، بہاولپور، بھائی پھیرو، بھکر، بورے والا، چلیاں والا، چکوال، چیچہ وطنی، چنیوٹ، چوک اعظم، چوک سرور شہید، ڈسکہ، دریا خان، ڈیرہ غازی خان، ڈیراوڑ قلعہ، دھولر، دینہ سٹی، ڈنگہ، دیپالپور، فیصل آباد، فیصل آباد ، Gadar، Ghakhar Mandiface تسلیم “” “” “” “” گوجرانوالہ، گجرات، گجر خان، حافظ آباد، ہارون آباد، ہیسیل پور، حویلی لکھا، جمپور، جھنگ میں بہت زیادہ قیمتوں کا مطالبہجہلم، کالاباغ، کہروڑ لال عیسان، قصور، کمالیہ، کاموکے، خانیوال، خانپور، کھاریاں، خوشاب، کوٹ ادو، جہانیہ، جلہ آرائیں، جوہرآباد، لاڑ، لاہور، لالہ موسیٰ، لیہ، لودھراں، ماموری، منڈی بہاؤالدین، مخدوم عالی، منڈی واربرٹن، میلسی، میاں چنوں، مینوالہ، میانوالی، ملتان، مری، مریدکے، مظفر گڑھ، نارووال، اوکاڑہ، رینالہ خورد، راجن پور، پاک پتن، پنجگور اور اسے 2022-04-01T09:15:05+ کو اپ ڈیٹ کیا گیا۔ 00:00′ اور موجودہ “””””” کی قیمت 100 روپے ہے۔پنجگور اور اسے ‘2022-04-01T09:15:05+00:00’ کو اپ ڈیٹ کیا گیا تھا اور موجودہ “””””” کی قیمت 100 روپے ہے۔پنجگور اور اسے ‘2022-04-01T09:15:05+00:00’ کو اپ ڈیٹ کیا گیا تھا اور موجودہ “””””” کی قیمت 100 روپے ہے۔

پتوکی، پیرمحل، قلعہ دیدار سنگھ، ربوہ، رائے ونڈ، راجن پور، رحیم یار خان، راولپنڈی، روہڑی، صادق آباد، صفدر آباد – (دھابن سنگھ)، ساہیوال، سانگلہ ہل، سمبڑیال میں کم قیمت میں قیمت۔ سرائے عالمگیر، سرگودھا، شکر گڑھ، شفقت شہید چوک، شیخوپورہ، سیالکوٹ، سوہاوہ، سوئیانوالہ، سندر (شہر)، تلہ گنگ، تربیلا، تخت بائی، ٹیکسلا، ٹوبہ ٹیک سنگھ، وہاڑی، واہ چھاؤنی، وزیر آباد اور یہ اپ ڈیٹ 0202 پر کیا گیا۔ “””””” سندھ میں قیمتیں اسلام کوٹ، جیکب آباد، جیمز آباد، جامشورو، جھنگڑ، جاتی (مغلبھین)، جھڈو، جنگشاہی، کنڈیارو، لاہور، کشمور، کیٹی بندر، خیرپور، کھوڑہ، کلپرو، کھوکھروپور، کورنگی، کوٹری، کوٹ سرائے، لاڑکانہ، لنڈ، مٹھی، مٹیاری، میہڑ، میرپور بٹھورو، میرپور خاص، میرپور ساکرو،مٹھی، مٹھانی بارکوڈ شاپ مورو، نگر پارکر، نوشہرہ، نوڈیرو، نوشہرو فیروز، نواب شاہ، ناظم آباد، نوکوٹ، پینڈو، پوکران، قمبر، قاضی احمد، رانی پور، رتوڈیرو، روہڑی، سیدو شریف، سکرنڈ، سانگھڑ میں اعلیٰ معیار کے چہرے کی شناخت فراہم کرتی ہے۔ ، شداد کھوٹ، شاہبندر، شہداد پور، شاہ پور چاکر، شکارپور، سجاول، سکھر، ٹنڈو آدم، ٹنڈو الہ یار، ٹنڈو باگو، تر احمد رند، ٹھٹھہ، توجل، عمرکوٹ، ویروارو، واڑہ اور اسے 2022-04-01T09 کو اپ ڈیٹ کیا گیا: 15:05+00:00’تر احمد رند، ٹھٹھہ، توجل، عمرکوٹ، ویروارو، واڑہ اور اسے ‘2022-04-01T09:15:05+00:00’ کو اپ ڈیٹ کیا گیا تھا۔تر احمد رند، ٹھٹھہ، توجل، عمرکوٹ، ویروارو، واڑہ اور اسے ‘2022-04-01T09:15:05+00:00’ کو اپ ڈیٹ کیا گیا تھا۔

01/04/2022

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Previous Post
How To Embrace the Trends of HRMS in Karachi Pakistan?
Next Post
لاہور میں ایچ آر ایم ایس عمل پے رول کے لیے حیرت انگیز کام کر سکتے ہیں۔
Menu